Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Det rullar på

Publicerad 2012-11-26 20:10:12 i Allmänt,

Tiden bara springer iväg. Igår red jag lektion för Eva igen. Är ju ett tag sedan jag gjorde det sist. Det är verkligen roligt och givande.
Det gick väldigt bra och jag är nöjd med mina framsteg, känner att det ger sig mer och mer. Längtar tills jag har möjlighet att rida för Eva igen.
Hon är verkligen bra att rida för. Förklarar på ett enkelt vis så att det blir lätt att rida :)
Kan säga att min kropp klagade lite efteråt och idag på morgonen va jag lite stel men det avhjälptes med ett  ridpass i skogen. Tyvärr så va det inte ett jättemysigt ridpass eftersom det regnade ganska mycket men Liverpool fick komma ut och jogga igenim kroppen lite iallafall. Å så hade vi trevligt sällskap av Dakara och Hanna också. Blev ett snabbtbesök i stallet idag. Hade förberätt maten till honom så det va bara mockning och ridning på schemat.
 
Visste att jag skulle ha ont om tid idag. För jag hämtade Noa i skolan klockan 10 för att åka till Eksjö för ett besök på Öron, näsa, hals mottagningen. Det har upplevts att Noa har hört lite dåligt. Det fick vi bekräftat idag av en inte allt för trevlig läkare. Han har vätska inanför trumhinnan så det kommer blien operation längre fram. Bara att vänta på en tid. Kunde vara upp till 5 månaders väntetid. Hoppas verkligen att vi inte behöver vänta så länge. Sen ska han höra bättre igen. Tråkigt bara att de inte har reagerat på vårdcentralen när vi har varit där för att han har haft öroninflammation flera gånger.
 
När vi kom hem så började jag plocka lite med gardiner inför 1:a advent. Ska ju upp lite stjärnor och ljusstakar också. Sen kom Hanna hit och vi åkte till stallet och plockade in hästarna. Tog in dom lite tidigt men med tanke på skitvädret så va verkligen inte hästarna ledsna över att få komma  in. Efter stallet så följde Noah med oss hem och Hanna åkte hem med Leon som inte va riktigt pigg. Efter en stund kom Hanna tillbaka hit och vi åt middag tillsammans, drack kaffe och åt kladdkaka. Pratade även en det :)
Nu ligger grabbarna i sina sängar, Roger jobbar och jag har både dator och tv för mig själv.
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Postat av: ullie

Publicerad 2012-11-28 23:39:21

Låter som en helt mysig dag tycker ja =)
hoppas verkligen att han inte behöver vänta så länge men usch ja man vet ju inte kream

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela