Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Ligger efter

Publicerad 2012-05-09 07:58:32 i Allmänt,

Ligger visst en dag efter hela tiden :)
Igår va Max på 3 års kontroll på BVC. Han väger nu hela 16 kg och mäter 98.5 cm. Han börjar bli stor min kille!

Va ledig så för mig va det tvätt och städdag. Skönt när vädret va som gjort för att torka tvätten ute. Det gillar jag!
På kvällen kom bästa Ida på besök. Vi grillade och hade det ganska lugnt och skönt.

Idag har jag inga planer direkt. Funderar på att åka in till stan en sväng. Skulle behöva göra ett besök på hööks och byta bootsen som jag köpt till Walle. De va lite för små.

KRAM

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-05-09 08:08:03

Tack för igår! Det var så länge sen vi träffades så det var väldigt mysigt och trevligt! :-)

kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela