Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Handling

Publicerad 2012-05-04 21:06:06 i Allmänt,

Har varit ledig idag! Väldigt skönt och väldigt behövligt efter att ha jobbat 10 dagar i sträck. Tog med mina små på en shopping till A6. Inte det roligaste dom vet men lite hann vi med! Blev ett par nya jeans till Max och en keps till Noa. Sen fick dom gå till leksaksaffären och köpa sig något. För egna pengar. Blev också en lunch på McDonald och inhandling av lite helgdricka till föräldrarna :)
Efter det så va det mat shopping på Willys som avslutades med matning av ankorna. Man får inte åka till Willys utan att mata ankor! När vi sen va påväg hem så ringde storebror A som bara låg ett par km bakom och ville komma förbi på en kopp kaffe :) Alltid roligt att träffa honom!
När han hade åkt så va det dax för mig att åka till stallet. Trivs verkligen med att få komma till stallet. Idag va det en annan tjej där som jag bad hjälpa mig lite när jag skulle longera. Kände att jag ville ha någon som kollade lite och kan stolt säga att jag gör helt rätt:) så en del kommer jag allt ihåg från förr!
Nu blir det soffhäng med sambon och ett par glas vitt!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela