Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Gårdagen

Publicerad 2012-05-08 07:00:53 i Allmänt,

Började morgon med att försova mig!!! Självklart så sov de små live också som stockar. Vilket de aldrig brukar göra! Började stressa men kom sen på att eftersom jag hade kontor igår så gjorde det inte så mycket att jag kom försent. Jobbade igen det när jag slutade istället!
Efter jobbet så åkte jag till Hööks och köpte boots till Walle och en väst till mig! Tyvärr så va bootsen försmå så det blir att åka in och byta dom.

Sen va det dax för stallet :) Älskar verkligen att vara i stallet jag mår så bra då! Noa va med mig och hjälpte till. Det blev lite longering av Wallekillen. Hjälpte också till att ta in alla hästarna innan jag åkte hem. Nyttigt så att jag lär mig vem som är vem!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela