Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Fotboll

Publicerad 2012-05-09 19:36:56 i Allmänt,

Har varit ledig idag också! Jag och grabbarna åkte en sväng in till stan. Gjorde besök på Hööks och Charlis efter det blev det lunch på Burger King. Noas val :)

När vi kom hem så kom Hanna och barnen på besök. Alla killar lekte ute och vi mammor passade på att tjöta och dricka kaffe. Sen tog vi med alla barnen och åkte till Walle en sväng. Provade de nya bootsen på honom. Kommer nog bli kanon. Fram satt dom jättebra. Bak blir det lite omsyning på dom så kommer dom sitta kanon där med!
Hanna berättade att hennes killar skulle på fotboll och det ville Noa också prova på. Så efter stallet blev det hem och äta lite och byta om sen iväg bort till Trollevi för fotbollsträning. Noa tyckte det va jätte kul och ser redan nu fram mot nästa gång! Jag som trodde att han bara skulle stå och titta på :) men idag förvånade han mig min lilla Nois!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela