Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

En konstig vecka

Publicerad 2012-05-25 22:01:51 i Allmänt,

Detta har verkligen varit en mycket konstig vecka. I måndags så va vi å fixade de nya däcken till Golfen. På vägen hem sa Max att han mådde illa och skulle kräkas vilket han också gjorde i min bil precis när vi stannade på garageinfarten. Mammas lille plutt :( sen kräktes han fram till 2 på natten. Dagen efter va han ganska så pigg igen. Lite medtagen av värmen bara. Tisdagen jobbade jag kväll så R och jag möttes bara i dörren. Kvällen på jobbet flöt på ganska så bra fram till klockan 20 då vi fick veta att en arbetskamrat hade hittats död i sin lägenhet.
Det va verkligen en konstig känsla. Jag blev helt matt och kände mig tom. Vet inte riktigt hur vi tog oss igenom den där sista timmen. Men på något sätt gjorde vi det.

Ringde svärmor och frågade om hon kunde komma hit och ta barnen ett par timmar på onsdagen. Kände att jag behövde få komma in till jobbet och prata med mina jobbarkompisar.
På natten där så sov Max väldigt oroligt och feberyrade. Han va så varm att man nästan brände sig på honom. På morgonen hade han 38.5 i temp, mitt på dagen va den nere på 37.1 istället.
Det va skönt att komma in till jobbet och prata och kramas efter det tragiska som hänt.
Jag hoppas verkligen att hon befinner sig på en bättre plats nu.
Vila I Frid.

På kvällen va det dax för Noa att träna fotboll igen. Han va jätteduktig och tycker verkligen att det är kul!

Torsdag och jag hemma å vabbar. Börjar inte så bra då Max är väldigt kinkig på morgonen. Vi går upp och dricker lite vatten vilket han genast kräks upp igen. Då hade det gått 55 timmar sedan han kräktes sista gången. Bara att börja om igen. Han kräktes en gång till efter det sen har det varit lugnt så nu håller vi tummarna för att det ska vara över!!!

Idag fick R vara hemma istället!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela