Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

1 maj

Publicerad 2012-05-01 22:46:25 i Allmänt,

För mig innebar inte 1 maj en extra ledig dag. För mig innebar det en tidig morgon och inventering på jobbet. Som vanligt är vi ett bra gäng som jobbar och får det att gå fort och smidigt. Tycker inte att det är så värst roligt med inventering fast tiden har ändå en förmåga att gå väldigt fort som tur är!

När vi öppnade butiken klockan 13 idag då kunde man tro att folk höll på att svälta ihjäl. Det bara välde in folk.

Efter jobbet så blev det onyttig middag. En kebabrulle för min del och en pizza för R:s del. Å jag som hade ätit smörgåstårta både till frukost och lunch. Jaja imorgon är en ny dag får väl vara extra nyttig imorgon ;)
När jag hade varit och hämtat maten så hade vi fått besök av R:s bror och barn. Mycket trevligt och jag fick mysa lite bäbis! Efter kaffet så åkte jag och Noa till stallet. Noa tycker att stallpysslet är roligt men att sitta och titta när mamma longerar är mindre roligt. Då tröttnar han väldigt fort. Fast det gick ändå bra.
Underbart väder har vi ju haft idag med! Äntligen kanske våren har hittat hit :)

Nä nu är det dax att sova! Natti!!!

KRAM

Kommentarer

Postat av: ullie

Publicerad 2012-05-01 23:55:43

visst är det bara så underbart med sol och lite värme.. Såg dej idag

måste bara säga att du är så fin i håret nu . Kanske har sagt det innan men skadar inte lite till fniss

kram på dej ses

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela