Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Stallet

Publicerad 2012-03-28 22:34:13 i Allmänt,

Fick för ett tag sen frågan om jag ville följa med till stallet! Vilket jag självklart nappade på. Så idag va det dax! Jag fick mysa, pussa, borsta och rida! Lycka helt klart. Kändes ovant och lite konstigt att sitta på en häst igen men ändå kändes det som att komma hem! Jag vet ju att jag älskar det. Kan säga att jag är en aning öm i kroppen nu. Är ju många år sedan jag red. Strax innan jag blev gravid med Max så va jag hos en kompis och va med henne ut i skogen en sväng men bara i skritt. Så jag gissar på att det nog är ca 8 år sedan jag verkligen red!!! Det kommer att bli fler gånger nu kan jag lova 😄

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela