Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Sjukstuga đŸ˜·

Publicerad 2012-03-14 20:39:57 i AllmÀnt,

Detta med förkylning och feber kunde verkligen kvitta! Max började med feber och hosta förra helgen. PĂ„ mĂ„ndagen va det min tur att inta soffan Ă„ hoppas pĂ„ att det skulle gĂ„ över vĂ€ldigt fort. SĂ„ med den lilla kraft jag kunde frambringa försökte jag hĂ„lla de smĂ„ grabbarna vid gott mod sĂ„ att jag skulle kunna vila lite! Inte sĂ„ man vill tillbringa sina lediga dagar. SĂ„g fram mot torsdagen nĂ€r jag skulle kunna lĂ€mna grabbarna pĂ„ dagis men pĂ„ onsdagseftermiddagen sĂ„ va det Noas tur att bli hĂ€ngig och febrig. SĂ„ vi skickade Max till dagis Ă„ Noa och jag tog varsin Ă€nde av soffan. DĂ€r lĂ„g vi utslagna hela dagen😱. PĂ„ torsdagskvĂ€llen va det Rogers tur att ta hand om sjukan. MĂ„ste sĂ€ga att jag tyckte lite synd om honom som skulle Ă„ka till Göteborg med jobbet pĂ„ fredagen och gĂ„ pĂ„ Thomas Ledin. Men vad gör man? SjĂ€lv kĂ€nde jag mig nu betydligt bĂ€ttre sĂ„ jag och grabbarna satte oss i bilen för en tripp till morfar. Det va planerat sedan lĂ€nge att han skulle ha grabbarna den helgen. Noa verkade ocksĂ„ ganska sĂ„ pigg och glad. SĂ„ jag lĂ€mnade dom i morfars vĂ„rd och begav mig hemĂ„t igen. Med ett stopp i stora staden Eksjö för ett besök hos storebror!
Sen tillbringade jag helgen pĂ„ jobbet! Va skönt att komma igĂ„ng igen Ă€ven om jag inte va riktigt sĂ„ driftig som jag brukar vara 😉. Fick pĂ„ söndagskvĂ€llen höra att Max som nu va hemma igen Ă„ter hade fĂ„tt feber. Stackars mammas lilla hjĂ€rta ❀. Men eftersom jag va ledig pĂ„ mĂ„ndagen Ă„ Roger fortfarande sjuk sĂ„ löste det sig! Idag hoppades jag pĂ„ att imorgon kunna lĂ€mna bĂ„da pĂ„ dagis men inte det inte. Roger hade fĂ„tt hĂ€mta hem Noa tidigare frĂ„n dagis för han va gnĂ€llig och frös. SĂ„ nu blir det inget mer dagis för nĂ„gon av dom denna veckan. Roger Ă€r hemma imorgon ocksĂ„ Ă„ jag fĂ„r vabba pĂ„ fredag sen hoppas vi att det Ă€r över för denna gĂ„ngen!

KRAM đŸŒ·

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela