Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Stallet

Publicerad 2012-06-04 21:40:17 i Allmänt,

Hemma igen efter en vända till stallet. Idag fick det bli ett pass i ridhuset! Walle gillar verkligen inte ridhuset och att gå på hela fyrkantsspåret är livs farligt :) Fast det fick han allt göra ändå! Det är så skönt att komma till stallet. Får ett lugn i kroppen som jag inte får någon annan stans. Det är som att komma hem. Förstår inte hur jag har klarat mig utan det i så många år.
Imorgon blir det också en vända till stallet innan det bär av in till jobbet :)

Å just det. Det man inte har i huvudet får man ha i tanken på bilen ;) Glömde släcka ridhuset efter mig så det fick bli en extra vända till stallet. Tur att det ligger nära :)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela