Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Ledig

Publicerad 2012-06-04 11:48:17 i Allmänt,

Efter att ha jobbat hela helgen och missat två barndop så är jag idag ledig. Fast som vanligt är det massor som ska göras så fort man har en ledig dag.

Fick ett tråkigt samtal från min bror i lördags. Han va hemma hos pappa när jag sen fick prata med honom. Det visade sig att det hade brunnit hemma hos pappa. Som tur är har det "bara" brunnit uppe på vinden och i taket så själva bodelen klarade sig från branden men tyvärr inte från vattnet från släckningen. Så det är massor som behöver fixas där nu innan pappa kan bo hemma igen. Tur ändå att ingen kom till skada och att inte hela huset brann ner!

Annars så har det varit en lugn och trevlig helg på jobbet. Det är verkligen tur att jag trivs på jobbet med tanke på hur många timmar jag ändå spendera där!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela