Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

GI

Publicerad 2012-06-04 11:58:17 i Allmänt,

Har bestämt mig för att ge mig på en rivstart! Startar med två veckor å känns det bra så kommer jag att köra på det i upp till sex veckor. Blir spännande att se om kroppen reagerar på det! Förra gången jag körde på gi så gick jag ner 10 kg! Vilket jag har lyckats stå kvar på men nu känner jag verkligen att jag behöver få fart på lite viktminskning igen. Å i kombination med ridningen så hoppas jag på att det ska märkas både på vågen och på måttbandet!
Varje måndag ska jag redovisa mitt resultat här!
Så nu behöver jag all peppning som går att få! Vet att det är tufft att tänka om på hur man äter.
Så lycka till!!! Till mig själv!

Kram

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2012-06-04 12:31:04

Heja fina du, kommer du klara galant!!!:) <3

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-06-04 22:14:23

Fixar du lätt!! Ska vi dela recept?

Postat av: Anna

Publicerad 2012-06-05 07:24:58

Jag delar gärna recept!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela