Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Förkyld

Publicerad 2012-06-25 22:28:48 i Allmänt,

Har jobbat i helgen och började känna mig lite seg och krasslig, Idag har näsan börjat rinna och hostan komma på besök. Inte alls vad jag har tänkt mig men vad gör man har förkylningen bestämt sig för att hälsa på så är det väl bara att gilla läget å hoppas att man inte blir allt för hänig!
 
Idag har varit en lite stressig dag. Skulle vara i Eksjö på ögonmotagningen med Noa idag klockan 9 men jag hade fått för mig att det va klockan 10. Så när vi skulle sätta oss och äta frukost så säger Roger att det står 9 i almenackan. Så jag fick kasta in ungarna i bilen och köra i ilfart till Eksjö. Klockan 9:08 rusar vi in med andan i halsen och anmäler oss i luckan. Damen bakom glaset tittar lite surt på mig och talar om att vi faktiskt hade tid klockan 9 men det får väl gå bra ändå.
Noa skötte sig jättebra men ska ha en lapp för sitt vänstra öga en timme per dag i tre månader! Kommer säkert att gå kanonbra.
När vi kom ut så satt morfar där och väntade på oss, Så vi åkte till Lennarts och åt lite frukost, Behövligt efter den morgonen.
Morfar följde sen med oss hem och tog hand om Max medans Noa och jag åkte på ett tandläkarbesök i Tenhult.
Kram
  
 

Kommentarer

Postat av: Annelie Lagerqvist

Publicerad 2012-06-25 22:41:36

Oj vilken dag du haft!! Hoppas förkylningen ger sig av illa kvickt!
Kram

Postat av: ullie

Publicerad 2012-06-25 23:03:37

oj stackars dej vikken dag ... pust
jaha e det du som smittat mej ? =) Kände nyss mej förkyld och har ont i halsen på kvällarna jaha då vet vi var det kommer i från :) kram på dej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela