Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Vad va 2011 för mig?

Publicerad 2012-01-09 10:39:57 i Allmänt,

Vad hände igentligen i mitt liv under året 2011.

* det va en väldigt stor ombyggnad på jobbet under halva 2011 som påverkade alla oss som jobbar där väldigt mycket.

* min älskade moster Sollan somnade in.

* Noa firade sin femte födelsedag.

* Vi firade mammas födelsedag utan henne för första gången. Va en ganska tung dag för mig.

* Max firade sin andra födelsedag.

* Sturkö!!!

* Mia och Olas bröllop.

* fick lära mig en hel del nya saker på jobbet som är väldigt roligt.

* fick vara med på Annica och Magnus bröllop.

* pappa fyllde 60 år

* jag fyllde 25 för 8:de gången :)

* vi firade julen hemma hos oss för första gången

Ja det hände säkert en hel massa fler saker men nu ser jag fram mot ett ljust 2012!

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela