Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Trötta!

Publicerad 2012-01-11 19:49:02 i Allmänt,

Jag älskar verkligen mina barn över allt annat men just idag bara väntade jag på att klockan skulle närma sig läggdax för dom.
De va på dagis redan klockan 06,15 idag och jag hämtade dom klockan 16. Alltså en väldigt lång dag för grabbarna på dagis. Å så hade de sovit dåligt med. Så från det att jag hämtade dom på dagis tills jag bäddade ner de söta små liven i deras sängar så har de mest bråkat eller gråtit. Allt har verkligen varit fel. En sån dag när man tittar på dom och ser hur trötta dom är.
Nu sussar de sött i sina sängar å när jag tittar på dom så värker det i hjärtat.
Jag måste vara världens mest lyckligt lottade mamma som har fått två så söta och underbara pojka!



*en mors kärlek till sina barn kan inte jämföras med något annat*

Annars så rullar det på som vanligt i ett högt tempo! Fast det är väl så det ska vara. Ser fram mot en ledig helg nu. Då är planen att det ska bli bio för mig och Noa tillsammans med svägerskan och hennes stora dotter. Planen är också att vi ska hinna träffa den andra svägerskan med familj också. Å så tror jag att morfarn är sugen på att komma och träffa barnbarnen lite också.
Så det blir nog en fullspäckad helg att se fram mot!

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela