Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Trött!

Publicerad 2012-01-09 10:54:18 i Allmänt,

Är idag ledig! Vilket är väldigt behövligt efter att ha jobbat 28 timmar på två dagar men måste säga att det faktiskt går väldigt bra att jobba så. Man är så inställd på att man ska jobba så länge så tiden bara rullar på.
Å på lördagen så hade jag besök av familjen som va och fikade lite med mig. På söndagen så kom underbara Ida med lunch till mig och Johanna!
Det är tur att man har så många bra arbetskamrater som gör jobbet väldigt roligt. Även de flästa kunder är väldigt roliga och trevliga. Självklart finns det undantag där också. Men alla har väl kommit i kontakt med sånna där sura och tråkiga människor ibland.
De finns ju tyvärr lite var stanns :(

Idag så känner man av att det va en lång helg så jag är lite trött idag. Just nu är det bara jag och Max hemma. Noa är på dagis å träffa talpedagogen. Så Max leker med bilar och jag passar på att sitta framför datorn en stund. (har självklart pockat diskmaskinen och lagt i en maskin tvätt innan jag satte mig här.) Sen blir det till att hämta Noa på dagis, fixa lite lunch för att sen åka till Nässjö och ett besök hos logopeden.
Ledig dag = fullt upp!

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela