Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Motivation....

Publicerad 2012-01-24 19:41:18 i Allmänt,

Den där motivationen kommer ganska ofta men har en väldig förmåga att gömma sig väldigt fort igen. Måste verkligen hitta ett sätt att få den stanna kvar. Så att jag kan lyckas med det jag drömmer om. Vet inte om jag kommer bli lyckligare men jag tror att jag kommer tycka bättre om mig själv. Man ska aldrig ge upp en dröm.
Jag tror att jag har hittat en väldigt bra belöning när jag väl är i mål. Nu gäller det bara att ta sig till målet också. Att hitta verktygen till att ta mig hela vägen å inte ge upp.
Motivation är vad som gäller nu. Målbilden!
Bara jag själv kan ta mig dit så det är verkligen bara mig det beror på om jag inte lyckas.
Så nu kör vi! Fokus på målet!



*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-01-24 20:34:50

Nytt utseende på bloggen. Tjusigt. :-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela