Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Magsjuka :(

Publicerad 2012-01-17 16:02:08 i Allmänt,

Väckarklockan ringde vid 05,00 idag å jag skulle bara snoosa i 5 minuter innan jag lämnade den sköna sängvärmen. Hann tyvärr inte snoosa mina 5 minuter innan Max började kräkas. Så det va bara att slänga in den första omgången tvätt och torka kräks från golvet. Lyckades i alla fall rädda sängarna! Skönt det! Laddade sen med badlakan i soffan så att vi kunde sitta där.
Känns lite så där att börja ringa runt och väcka jobbarkompisarna klockan 6 på morgonen men vad gör man? Någon va ju tvungen att öppna.

Tycker att denna magsjuka är lite konstig. Max kräktes klockan 5 och halv 7, sen va det lungt fram till halv 2. Sju timmar och frukost. Konstigt tycker jag.
Håller tummarna för att det är över nu i alla fall!


Undra om ja kommer klara mig från detta!

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela