Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

En stor dag!!!

Publicerad 2012-01-18 10:12:47 i Allmänt,

Idag har det hänt något nytt och stort i våran familj!
Noa har tappat sin första tand! Det är stort kan jag lova. Ikväll ska han få lägga den i ett glas så får vi se om tandfén hälsar på oss inatt.
Tror ni hon hittar till Forserum? Det hoppas jag verkligen att hon gör, Noa skulle nog bli väldigt besviken annars. Han vill ju ha en guldpeng för sin tand så klart!

Annars så har det varit ganska lungt här nu. Jag tror och börjar nästan våga hoppas på att det är sant. Magsjukan är över. Det har snart gått 24 timmar sedan Max kräktes sista gången. Jag hoppas att mina vitpepparkorn funkar och att vi andra slipper magsjuka.

Idag när alla verkar piggare så ska jag ängna mig åt att städa lite så att vi kan fortsätta renoveringen av Max rum. Satt å kollade på tapeter till Max rum på nätet igår å har fastnat för en!



Tror att den kommer bli jättesnygg inne på hans rum! Ser verkligen fram mot att få hans rum klart nu. Letar hela tiden efter ideér och praktiska lösningar. Hans rum är ganska lite så praktiska lösningar är lite a och o där inne.
Tapeten finns även i mörkblå, grå, rosa och lila. Fastnade sen för den gröna. Tycker den är väldigt fin.
Nä nu är det bäst att sätta lite fart här!

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela