Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Bio!

Publicerad 2012-01-15 10:33:15 i Allmänt,

Igår va jag och Noa tillsammans med Mia och Love-Li på Lejonkungen i 3D. Älskar den filmen!!! Den har verkligen allt. Humor, kärlek,skratt och gråt. Tror att jag och Mia uppskattade filmen mer än vad barnen gjorde ;) Noa tycker att den är lite läskig plus att han tyckte det va ganska så jobbigt med 3D glasögonen. Vilket jag kan hålla med honom om att det blir när man har vanliga glasögon också.



Annars så va det en ganska så lugn lördag här. På kvällen kollade vi på en film som hette "Tidresenärens hustru". Roger tyckte att den va tråkig men jag gillade den å så fick jag lipa en skvätt också!



* KRAM *


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela