Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

julen är här....

Publicerad 2012-12-20 09:29:28 i Allmänt,

Och med den kommer också massor av saknad. Saknaden efter min underbara mamma. Saknar henne varje dag men så här när julen gör sitt intågande känns det andå mera att hon inte är hos oss längre. Allt va så självklart när hon va här.
Nu är hon våran ängel som vakar över oss.
 
Idag är sista dagen som jag jobbar innan jul. Senväntar fyra härliga lediga dagar som ska tillbringas tillsammans med underbara vänner och älskad familj.
Nu är det upp till mig att ge mina barn en jul att minnas och tänka tillbaka på.
Imorgon ska jag och Roger få barnvakt. Då ska vi passa på med den sista julhandlen utan stress. Bara han och jag :)
Är verkligen inte ofta som vi får göra det på tu man hand. Ska bli så skönt. De sista julklapparna ska inhandlas. Lite nya kläder ska inhandlas och så får vi nog passa på att fylla på kylskåpet lite också.
 
 
KRAM

Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2012-12-20 10:22:21

Din mamma borde fått stanna lite längre tid hos dig! Ibland förstår man inte varför det blir som det blir. En stor styrkekram till dig!! <3
Härligt med lite egentid, det behövs emellanåt. Ta hand om varandra!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela