Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Fast.....

Publicerad 2012-12-04 09:00:57 i Allmänt,

Hjälp jag är beroende.Jag kan inte sluta, kan inte tänka på något annat. Drömmer till och med om det. Så fort jag försöker göra något annat så skriker mitt inre. Jag måste fortsätta, kan inte sluta. Skräcken river i mig. Vad ska jag göra när det är slut. Finns inget om, jag vet att det kommer ta slut. Vad ska jag gör då?
Kommer jag att klara av att återgå till vardagen,kommer jag klara mig utan.
Vad kommer detta ifrån? Hur kunde jag trilla dit så?
Kan inte tänka klart vet bara att än kan jag inte sluta, har inte fått min dos färdigt än.
Måste försöka ta mig upp till ytan igen.
Men just nu ska jag sjunka ner i mitt beroende. Bara njuta och inte tänka.
Just nu är jag hans....
Mr Christan Gray.
 
KRAM
 

Kommentarer

Postat av: ullie

Publicerad 2012-12-10 22:32:02

jasså är den så bra?

Postat av: Plättan

Publicerad 2013-01-02 10:21:15

Kan inte fatta detta du skriver, vad gör boken så du känner såhär????

Svar: Jag ser mer och djupare. Läs tvåan också och se vad du tycker då!
Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela