Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Ledig!!!

Publicerad 2012-08-27 23:00:28 i

Idag hade jag äntligen en ledig dag. Vilket va väldigt behövligt efter att ha jobbat 12 av 14 dagar. Började dagen med att cykla med Noa till skolan. Något som ha ofta har tjatat om men är ju inte så lätt när jag ska börja jobba inne i Jönköping en liten stund senare. Skulle behöva åka så himla tidigt om jag skulle cykla till jobbet ;)
När Max och jag kom hem så tog jag tag i att lägga upp ungarnas scheman och betala räkningarna inte det roligast man kan göra men tyvärr ett måste för oss alla. Sen målade jag nästa färdigt Max fönster. Det sista blir färdigt imorgon. Det kommer att bli SÅ bra när allt är färdigt och på plats!

När Roger kom hem så bestämde vi oss för ett besök på Ikea. Tänkte kolla lite på säng till Noa. Tanken är att Noa ska få en loftsäng och att Max får hans säng. Å idag hade vi turen att hitta en för halva priset i fyndet! Har nog aldrig hänt mig innan. Så vi bestämde oss för att den fick det bli. När vi sen hade bestämt oss så konstaterade vi att denna får vi inte in i bilen, så det blev att ringa svärfar och fråga om han kunde hjälpa oss med detta. Vilket han kunde så nu har vi en säng till Noa och en till Max :)

Ikväll har jag varit med Hanna i stallet. Detta är en stor dag för idag har hon suttit på Levi för första gången! Han va så duktig lille hästen.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela