Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

I blickfånget

Publicerad 2012-08-22 23:07:10 i

Forserum har vist hamnat i blickfånget, tyvärr inte av en bra anledning. Är lite dåligt insatt i händelserna men har förstått att ett gäng trakasserar de somaliska invånarna. Vad jag har hört så ägnar sig detta gänget även åt att bråka och förstöra för svenska ungdomar. Tycker att det ligger mycket ansvar hos föräldrarna att veta vad ens barn sysslar med!

Själv har jag haft en bra dag. Började med lite jobb. Sen tandläkarbesök och när jag hade hämtar killarna så blev det en vända till stallet för mockning och mat fixning. Efter som det är onsdag idag så innebär det fotbollsträning för Noa. Som va mycket nöjd med det. Han lyckades göra mål också vilket han är väldigt stolt över. Sprang in när vi kom hem för att berätta det för pappa ❤.
När grabbarna va nattade så blev det stallet för mig en vända till. Denna gången va det ridning som stod på schemat. Blev ett pass i ridhuset för mig och Limpisson idag. Vilket kändes väldigt bra. Lär mig denna herre bättre och bättre. Är så glad för att jag får rida honom.

KRAM

Kommentarer

Postat av: ullie

Publicerad 2012-08-25 23:11:37

ja du usch ja e inte rasist men i bland så .. man blir trött på dessa som bara är överallt...

Hade blivit vansinning om de inte talar om att min son inte sköteer sej

ha en bra dag anna kram ullie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela