Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Ett stort steg :)

Publicerad 2012-08-21 20:55:10 i

Idag hände det något stort i vårat liv! Noa började skolan. Det va en lite nervös kille som kom till skolan med sin Blixten väska på ryggen idag. Säkert inte så nervös som mamman ;)
Tänk vad stora de har blivet. Sa vi föräldrar när vi stod och kollade på våra fina ❤. Tycker inte det är länge sedan han bara va ett litet knyte och nu är han en äkta skolkille!
Vi föräldrar fick vara med 20 minuter när skolan började. Det va upprop, sång och saga sen fick vi lämna klassrummet. Nästan så att det kom en liten tår då. Liten har blivet stor!

Sen blev det stallet för min del. Idag va vi nästan alla där samtidigt. Väldigt roligt och mycket skatt, prat och skvaller! När jag va färdig där så va det bara hem och byta om för att hämta Noa i skolan. En mycket glad och nöjd Noa.

När vi kom hem så hade Clara trillat med cykeln utanför vårat hus så det fick bli lite plåster och Sara å jag passade på att ta en kopp kaffe och umgås lite. Vilket va väldigt länge sedan. Efter att de gått vidare så började jag limma lite på tapererna inne i Max rum. Lite pill i skarvar och så bara. Sen kom Annica och barnen så då hjälpte hon mig med att måla fönstret. Hon är en klippa min Annica ❤ vet inte vad jag skulle gjort utan henne! Snart är Max rum färdigt och han kan flytta in!!!

En bild på Noa vid grinden till skolan :)
KRAM

Kommentarer

Postat av: ullie

Publicerad 2012-08-21 23:30:16

underbara söta små skatter så stora de blivit och vi hinner inte me tyckte de nyss föddes ha ha

stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela