Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Amerikan History X

Publicerad 2012-08-23 23:45:29 i

Avslutade denna kväll med att kolla på Amerikan History X. Va väldigt länge sedan jag såg den filmen sist och den är fortfarande lika gripande.
Detta med rasism är något som helt klart är på tapeten just nu här i lilla Forserum.
Jag själv har väldigt svårt att se att någon skulle vara sämre bara för att de har en annan hudfärg. Självklart finns det bra och dåliga invandrare precis som det finns bra och dåliga svenskar.
Jag hoppas att folk öppnar sina ögon och lär känna människan istället för hudfärgen.

Kram

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2012-08-24 23:57:01

Den är så j***a bra!! Nortons bästa film tycker jag och dessutom snygg att se på!!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela