Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Trött och seg

Publicerad 2012-04-22 12:13:58 i Allmänt,

Dåligt samvete idag :( Jag känner mig inte alls pigg. Ont i huvudet, trött och magen känns inte helt hundra. Så humöret är verkligen inte på topp och det går så klart ut över familjen. Det blir ju inte lättare av att Max är en riktig mammagris så han ska vara på mig hela tiden. Jag som bara skulle vilja lägga mig och sova. Just nu är R och N ute och går i skogen så Max och jag har krupit upp i soffan och tittar på Rorri eller Max tittar på Rorri och jag kollar runt på nätet lite ;) Är väldigt trött på att titta på Rorri!!!

Max har inte kräkts sedan 16 tiden igår och ingen annan har börjat så vi håller tummarna för att det är över. Fast det är bäst att inte ropa hej innan man kommit över ån eller hur är det man säger? Men tummarna kan man ju alltid hålla :)

Ha en skön söndag mina vänner ❤
KRAM

Kommentarer

Postat av: Plättus

Publicerad 2012-04-22 14:44:08

Dåligt samvete för vad?? Är man inte pigg så är man inte....=/

Håller tummarna att det inte blir mera nu!!

Ses en dag??

Kramsis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela