Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Påskvecka

Publicerad 2012-04-04 09:12:26 i Allmänt,

Nu har påskveckan rullat igång igen! Med allt vad det innebär. Märktes på jobbet igår då det va betydligt mer att göra än vad det brukar vara en vanlig tisdag. Funderar på vad jag ska lägga i grabbarnas påskägg? Några förslag? Självklart ska det vara lite godis men inte för mycket. Får nog tänka på det lite!!!

Helgen som va hände det inte så mycket. Jag jobbade hela helgen så jag hann inte med något mer över huvudet taget på hela helgen. Måste ju tala om att i söndags så firade jag och Roger 13 år tillsammans! Är ju inte klokt vad tiden går!!! Å jag som inte är en dag äldre än 25 ;) Fast Roger börjar se lite grå ut här och var!!! Konstigt att det bara är han som blir äldre! Måsta vara skönt att ha en så ung sambo :p

Måndagen bjöd på ett besök i Sjunnen hos bästa Malin. Vet inte hur länge sen det va vi träffades. Är verkligen inte lätt att få till tiden att träffas. Nu måste vi försöka träffas oftare då barnen nu leker väldigt bra tillsammans och mammorna kan sätta sig och tjöta i lugn och ro!

Snart dax att köra grabbarna till dagis och årets påskfest. För mig blir det en sväng till stallet innan jag beger mig mot jobbet!
Ha en härlig dag!

KRAM

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2012-04-05 23:06:19

Lägg i lite pengar, en biobiljett kanske, nån leksak å lite godis, blir nåt sånt här iaf!!:)

Hoppas du hade tråkigt i stallet!!!;P



Kräm

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela