Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Påsk

Publicerad 2012-04-08 08:26:50 i Allmänt,

Påsken är i full gång! Påskafton tillbringade vi tillsammans med Rogers familj. Mia bjöd in till påskmiddag. Det bjöds på färskpotatis, sill, skinka, ägg och baconlindad sparris. Det hade hon gjort väldigt bra! Barnen fick påskägg både av Mia och av farmor och farfar. Av farmor och farfar fick Noa även en tröja och Max en pyjamas. Undra om jag ska få något påskägg? Än har det inte dykt upp något!
Idag blir det påskmiddag hos storebror Andreas och svägerskan Anna-Karin. Så undra om det inte dyker upp något mer påskägg idag. Snacka om godishelg. Blir till att spara lite till några lördagar framåt också.
Nu ska jag fixa frukost till alla mina grabbar.
Hoppas ni har en trevlig påsk!

KRAM

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2012-04-08 12:38:32

Kanske påskhandeln är lite försenad till dig i år?!?;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela