Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Ny dag!

Publicerad 2012-04-23 10:50:27 i Allmänt,

Klockan 16 idag har det gått 48 timmar sedan Max kräktes sista gången och ingen annan har börjat så snart är vi friskförklarade! Hade tänkt att grabbarna skulle fått gå på öppna idag men fick bli lite ändrade planer här. Så idag jobbar vi lite på att få M att använda toan istället för blöjan. Går lite sådär men träning ger färdighet så det är bara att kämpa på! Just nu springer han runt i bara kallingar så det blir ju inte så mycket tvätt i alla fall.

När R kommer hem från jobbet så är det stallet som står på mitt schema mys ❤. Är så glad för att jag får rida Walle åt Hanna :) Hoppas att hon är nöjd med mig så att jag får fortsätta! För nu när jag har fått smak för det igen så vet jag inte om jag skulle kunna vara utan det!

Nä om jag skulle försöka göra lite nytta med idag. Finns ju alltid att göra och nu när vi legat sjuka i helgen så har det ju självklart fyllt på med lite måsten!

KRAM

Kommentarer

Postat av: Plätt

Publicerad 2012-04-23 14:15:19

Hoppas det går bra med avvänjningen!!:)

Vi ska iväg med husvagnen i em, försäkringsnissar ska kolla in den, Mange var klantig igår å tänkte sig inte för utan backa in i en kontainer å jobbet, värsta bucklan bak på solifern....:/ Får se vad de säger....

Kikar ni på vagnar eller? Får väl ta en dejt och kolla om vi ska semestra nåt ihop i sommar!! Kjam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela