Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Härligt!

Publicerad 2012-04-15 20:28:36 i Allmänt,

Grabbarna sov som stockar i Ingatorp! Vi startade dagen ganska lugnt med långfrukost innan vi gick på morgonpromenad med Alex. Noa tog som vanligt ansvaret för Alex och Max hade fullt upp att samla stenar. När vi kom hem igen så bytte Roger däck på bilen med hjälp av Noa och morfar. Jag och Max satt i solen som åskådare. Efter en kopp kaffe kopplade vi på Adde och åkte hemåt. När Adde va på plats här hemma så sprang jag in och slängde på mig stallkläderna. Roger och grabbarna följde med en sväng till stallet för att kolla på Walle.

De är ganska fega mina små killar. Noa vågade sig iallafall fram och klappade på honom. Max höll sig i sadelkammaren å tittade inte ens åt Walle. Jag red en liten stund på ridbanan först så att familjen kunde kolla lite. Sen gav sig Walle och jag oss ut i skogen. Roger tog grabbarna och åkte hem för att laga lite mat.
Är verkligen som balsam för själen att komma ut i skogen på hästryggen!

KRAM

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2012-04-15 20:52:26

Näe nu får du sluta annars slutar jag läsa din blogg!!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela