Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Gottont!

Publicerad 2012-04-19 17:58:09 i Allmänt,

Fick jobba med lite andra muskler igår när jag red så idag är jag väldigt öm i rygg, axlar, överarmarna och utsidan av låren. Fast jag klagar inte. Visst att träningsvärk också gör ont men jag kallar det för gottont :)
Man har ont men man vet vad det beror på och det känns att musklerna fick jobba igår. Men dom som inte tror att det är träning att rida kan slänga sig i väggen. Man får verkligen jobba med hela kroppen! Löv it ❤!!!

När jag hade hämtat grabbarna på dagis idag så ville de vara ute och cykla. Så jag fick fixa maten själv idag. Det blev hemmagjorda hamburgare här idag. Vilket föll grabbarna i smaken!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela