Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Funderar....

Publicerad 2012-04-27 20:36:09 i Allmänt,

Vet inte riktigt vad eller hur jag ska göra. Funderar och funderar. Det är verkligen inte lätt. Hur får man världens trotsigaste 6 åring att lyssna och förstå. Den söta pojken ger sin mamma grå hår. Har inte hittat några än men kan lova att snart är dom här ;)
Tur att jag älskar mina barn för annars hade jag nog varit tokig vid det här laget. Men kärlek övervinner det mesta! När de kryper upp i mitt knä och viskar, mamma jag älskar dig ❤ Det övervinner allt. Trotsåldern kommer ju att gå över eller? Jag hoppas det och att den gör det väldigt snart!

KRAM

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2012-04-29 12:34:39

Ja det är allt tur man älskar sina små liv!!! Klart det går över!! Iaf till nästa ålderstrots kommer...;) Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela