Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Förvirrad

Publicerad 2012-04-25 19:50:00 i Allmänt,

Va helt säker på att jag skulle jobba kväll imorgon. Jag hade skrivit det både i almanackan och i telefonen. Så tanken va att Annica skulle komma hit imorgon när hon lämnat tjejerna på dagis. Men på jobbet såg jag att jag skulle jobba morgon istället. På dagis hade jag också skrivet att jag skulle jobba kväll. När jag kollar mitt schema så stämmer det att jag jobbar morgon. Tänk vad lätt att det blir fel!
Så det fick bli lite ändrade planer.

Nu har jag soffhäng här :) R är och tränar och grabbarna har gått och lagt sig! Väntar nu på att klockan ska bli nio och veckans stora höjdpunkt! Grays såklart!!!

Ha en skön lillelördag!
KRAM

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2012-04-25 21:28:41

Typiskt hörru!! Men nu får jag färdigt Thilias rum istället!! Vi får ta en date så fort som möjligt, på fredag hämtar vi ev husvagnen åsså åker vi till Sturkö på lördagen till söndag. Men nästa vecka borde vi få till nåt! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela