Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Familjedag

Publicerad 2012-04-28 13:35:59 i Allmänt,

R åkte och tränade tidigt idag. Så jag och grabbarna hade ett par timmar för oss själva. Efter en ganska jobbig kväll igår med mycket bråk så har denna dagen varigt väldigt lugn och skön! Jag och grabbarna gjorde banansmootie till frukost idag. Något som alla här är väldigt förtjusta i. När R kom hem så gjorde vi oss alla iordning för att cykla upp till stallet. Mys att få med mig hela familjen dit.
Barnen tycker att det är ganska så spännande att vara med och titta på vad det är man gör där. Kan lova att det är typ 1000 frågor också.
Idag blev det ingen ridning då vi misstänker att Walle har fått ont i ryggen. Så idag blev det longering istället, vilket Walle tyckte va väldigt kul. Han va jättepigg och framåt hela tiden. Gick faktiskt väldigt bra men jag skulle behöva uppdatera mig på hur det är man ska göra. Både när det gäller longering och tömkörning! Är så roligt att vara tillbaka i hästvärlden igen :)

Nu ska det bli matlagning innan det är dax att åka in till jobbet en sväng!

Ha en skön helg!

KRAM

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2012-04-29 12:37:58

Mys med familjemys!!:) Inte lika mys med pållar....;P hehe!! Kraaaam!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela