Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

En väldigt bra dag ❤

Publicerad 2012-04-18 19:59:41 i Allmänt,

Har varit en rolig dag idag! Började med att åka till stallet. Där fick jag rida ut i skogen med två andra tjejer. Walle tyckte det va jättekul att komma ut i skogen med polarna. Han va väldigt pigg och framåt. På ett ställe låg det lite ris på vägen ca 30 cm högt och Walle hoppade som att det hade varit minst 1 meter högt! Det känns verkligen att jag är otränad men det kommer helt säkert att kännas bättre med tiden!

Efter stallet så va det hem å laga lite lunch till familjen. När jag höll på med det så kom bästa Annica på besök. Är väldigt länge sen vi hade tid att umgås så det va verkligen efterlängtat. Tjejerna blev sen kvar här när Annica skulle åka och träna. Så fram mot kvällen kom Mange och hämtade tjejerna. Självklart han vi med att dricka en kopp kaffe och tjöta lite också!
Stallet + umgås med Annica och Mange = en väldigt bra dag! ❤

KRAM

Kommentarer

Postat av: ullie

Publicerad 2012-04-18 22:39:02

hej Anna!

har jag tittat in till din blogg innan ?

Det är så roligt att skriva och man ser hur dagarna har varit . en liten dagbok

Du har skrivit några mån mer än mej började feb.2010.

Ha det så bra vi ses på willys kram Ullie

Postat av: Plättan

Publicerad 2012-04-18 23:46:52

Ja det var mys att tjöta lite, och den 19e kommer bli sååå kul!!!;D Hoppas vi kan göra om detta igen!!:) KRAM!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela