Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Annandag påsk

Publicerad 2012-04-09 21:42:54 i Allmänt,

Ja då va denna påsken snart slut. Imorgon är det dax att återgå till jobbet! Denna dagen har också gått lite i familjens tecken. Vi startade med en lugn och skön morgon å Noa fixade frukost åt oss! Det blev väldigt bra men lite mer träning på att göra kaffet skulle inte skada. Det blev lite blaskigt men träning ger färdighet!
Sen blev det en sväng till svåger R och svägerskan S. Bröderna R och R skulle fixa i ordning min R:s cykel och jag å S ägnade oss åt att prata av oss lite! Plus att jag fick en dos bäbismys också :)
Skulle de vara ny ätna, utsövda, nybajsade och nöjda hela tiden så hade jag nog kunnat tänka mig en till men som det känns så hoppar jag nog över det! Är väldigt nöjd med dom två söta killar som jag har ❤
Efter besöket i Tenhult så mötte vi upp pappa inne i stan för en matbit på Max. Inte helt nyttigt men det smakade bra tyvärr ;) Sen åkte Noa med morfar hem till oss medan jag, R och Max fixade ett par saker.
Efter lite kaffe och tjöt här hemma så blev det en vända till stallet för mig. Hade tänkt att rida ute men vädret va inget vidare så det fick bli ridhuset. Fast det va träning där så jag fick vänta en stund. Kollade in deras träning lite. Något kan man ju alltid snappa upp. Är ju länge sedan man red så all uppdatering man kan få är ju bra!
Det kändes väldigt bra att rida idag, synd bara att det är så mycket spöken i det där ridhuset ;) Kändes som att jag kom på honom lite idag, vilka knappar jag ska trycka på för att få honom dit jag vill. Man är ju lite (mycket) ringrostig när det gäller ridningen men säger som Hanna det kommer kännas bättre om ett år eller så ;)
Måste jobba lite på min kondis också. Hoppas att det blir bättre väder nu!

KRAM

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2012-04-11 10:53:35

Postat av: sandra

Publicerad 2012-04-11 10:55:14

Försök nr två: bebismys e gött. :-) roligt att ni lom förbi. :-) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela