Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Känns bra!

Publicerad 2011-09-12 08:07:32 i Allmänt,

Förra veckan tog jag tag i mina matvanor lite. Inte så att jag har varit slavisk i mitt gi tänk men ändå verkligen tänkt på vad jag har stoppat i mig. Så resultatet av detta va idag -2 kg på vågen!!! Så denna vecka är mitt mål att komma igång med lite träning också. Idag planerar jag att ge mig ut i spåret å kolla av lite vad jag orkar. Ska försöka mig på att springa lite igen. Är ju en väldigt bra och billig form av träning men det finns även en plan på att komma iväg till Berga träningsstudio lite också.
Någon gång måste man ju verkligen ta tag i sitt liv å verkligen göra något åt sin egen situation. Jag har varit överviktig i hela mitt vuxna liv och aldrig varit nöjd. Aldrig kunnat köpa de kläder jag verkligen skulle vilja ha. Aldrig haft känslan av att jag verkligen är fin när jag har klätt upp mig.
Så nu är det dax. Ett litet steg i taget måste ju till slut bli många steg. Önska mig lycka till å påmin mig gärna med jämna mellanrum och skicka gärna lite peppande ord mellan varven <3




*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-09-12 17:34:25

Lycka till och en spark i baken som du kan ta till när orken och lusten tryter. // Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela