Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Helg

Publicerad 2011-09-18 15:36:05 i Allmänt,

Som vanligt går helgen väldigt fort! Jag skulle ha varit långledig men jobbade i fredags kväll då en arbetskamrat blivit sjuk. Fast det blir ändå en långhelg då dagis är stängt imorgon så jag va tvungen att ta ledigt.
Igår så fick jag offra mig för familjen å följa med ut i skogen och kolla på rally. Vilket jag inte tycker är jätteroligt men när det är tre mot en så är det bara att följa med.
Max å jag ängnade en del av tiden åt att prata och klappa på ett gäng tjurar som gick i en hage brevid rallyvägen. Jag tycker dom är ganska så äckliga men Max tyckte det va spännande.
På kvällen hade vi besök av morfar. Medans pappan i huset begav sig på fest och en tur till Björnholmen. Noa va väldigt nöjd med att få umgås med morfar lite och kröp upp i soffan gämte honom för lite mys!

Söndagen har varit ganska så lugn. Detta väder inbjuder inte till så mycket. Fast jag å killarna har varit iväg och gått tipspromend i alla fall. Efteråt blev det fika å lite prat men Annica som det va alldeles för länge sedan jag träffade!



*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela