Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Överaskning!

Publicerad 2011-10-12 10:11:14 i Allmänt,

Idag fyller min pappa 60 år så jag och barnen ska åka dit och överaska honom. Vi kommer också få sällskap av min kusin Anki, hennes dotter Emelie och min morbror Stig! Tror att pappa kommer bli jätte glad och förvånad. Jag har planerat att fixa lite mat och Anki har fixat tårta!

Idag skulle även min moster fyllt år men hon lämnade oss tyvärr i början av året så jag ska stanna vi minneslunden och tända ett ljus för henne och för mamma. Vi saknar dessa två systrar otroligt mycket.

Igår va vi och hämtade våran nya soffa :) Jag blev väldigt nöjd med den nya. Det va verkligen på tiden att vi köpte en ny. Från början hade vi Rogers soffa som han hade när vi träffades men den åt våran hund Goliat upp armstödet på så den va inte så fin. Så när svärföräldrarna skulle köpa ny soffa så fick vi deras gamla soffa. Den va finare än den vi hade men inte ny vilket inte gjorde något med tanke på att Goliat sov i soffan. Vi sa alltid att vi skulle köpa en ny den dagen vi inte hade Goliat kvar. Nu är det över tre år sedan vi tog bort honom så nu va det verkligen dax för en ny soffa att flytta in!



så här ser våran nya soffa ut!!!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-10-12 13:40:02

En sån soffa har jag sett förut. :-P

Postat av: Plättan

Publicerad 2011-10-12 16:37:50

Typ sån jag vill ha, men så stor får tyvärr inte plats här så får väl se när kenomiljonerna ramlar in vad det blir....;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela