Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Känns bra!

Publicerad 2011-10-07 16:21:59 i Allmänt,

Känner mig just nu ganska så nöjd med mig själv! Har nu på 1 1/2 månad lyckats gå ner 6,2 kilo. Känns verkligen som jag har hittat någon som fungerar för mig. Min första vinst va när jag kunde ha en storlek mindre i jobbarbyxorna! Har haft dom liggande i en låda här hemma men inte lyckats komma i dom. Så en dag prövade jag dom igen å ni kan ju gissa min glädje när dom nu passade! Så nu ska jag beställa hem ett par i en storlek mindre till. Så nästa mål är att komma i dom. Snart är det dax att plocka fram måttbandet också å se vad som har hänt där.

Idag är jag ledig men tyvärr så har jag en febrig Max här. Fast jag har ändå hunnit med att baka lite goda dinkelfrallor. Fast det gillade inte min matberedare som jag använde till att knåda degen åt mig. För efter en stund så började den ryka och sen bara dog den. Så den fick flytta ut!
Noa är hos en kompis å leker och Max sover så just nu njuter jag av lugnet här hemma. Om en stund är det dax att börja förbereda den obligatoriska fredagsmaten TACOS!!!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Plättan

Publicerad 2011-10-07 23:24:12

Jösses, grattis bruttan!! Jättekul och kanonbra jobbat!! =D Glad för din skull!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela