Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Jobbigt!

Publicerad 2011-10-13 11:16:23 i Allmänt,

Varför är man så slö på att ta tag i en del saker. De känns jobbiga så man skjuter dom framför sig hela tiden. Igentligen så är det ju lättare att ta tag i det på en gång istället så behöver man inte gå och fundera på det. För när man tittar tillbaka när man har fått det gjort så är det inte alls så jobbigt som man trodde att det skulle vara. Idag har jag en sån dag när jag tar tag i sånna där tråkiga saker. Är så skönt att få det gjort! Nu är det mesta avklarat av det som jag har väntat med så nu ska jag ta tag i lite tvättning och städning istället! Det är ju inte heller så roligt men skönt när det är färdigt! Finns det något bättre än att krypa upp i soffan när det är städat och snyggt omkring å man kan vila utan att man blir stressad av alla måsten!

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela