Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Föräldramöte

Publicerad 2011-10-26 20:57:43 i Allmänt,

I kväll har vi varit på dagis och föräldramöte. Vi fick information om att det skulle bli omgjorda barngrupper efter jul. Vi fick en lista på hur de nya grupperna skulle se. SJälvklart så verkade alla föräldrar glada och nöjda med de nya grupperna utan jag så klart. Blev en del blandade känslor där. Max blir det jätte bra för inget att säga där inte. Det stora för mig blev självklart Noa. Han va placerad i samma grupp som Elona vilket känndes bra men inga av hans killkompisar blev kvar i hans grupp. Så med en hel del diskuterande med fröknarna så kom vi fram till att Noa får gå med sina killkompisar istället. Elona kan vi träffa massor ändå. Å hoppas jag att vi får träffa massor också! Detta är ju bara en termin sen börjar dom skolan.
Så det kommer säkert att bli jättebra när alla kommer in i det. Å skulle det inte vara bra så får de ju ändra på det på dagis igen!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2011-10-26 21:45:09

Kommer bli bra Anna, de har ju alltid varandra nära, men kan nog vara bra för Noa att umgås med lite killar med så bra att han får vara på lille skutt. Vi får se till att bli bättre på att träffas!! Jag tror det kommer bli jättebra!!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela