Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Nöjd!

Publicerad 2011-11-02 22:20:30 i Allmänt,

Igår fyllde jag år! Dagen till ära så fick jag skönsång av arbetskamraterna på morgonmötet Och av mina underbara vänner/jobbarkompisar Gill och Ida fick jag jättefina blommor och ett presentkort på Stadium. Ett bidrag till en One Piece! Fick stränga oder att jag inte fick köpa något till barnen :)
När jag kom hem så vaunderbara Ida här. Snacka om min förvåning när jag kom hem å fick se hennes bil här utanför! Av henne fick jag ett jättefint halsband och fick njuta av hennes trevliga sällskap hela kvällen. Känner mig verkligen lyckligt lottad som har så fina vänner dom är verligen guld värda!

Idag har jag haft besök av pappa. Också det en överraskning. Visste inte att han skulle komma hit. Så jag fick blommor, vin och ett bidrag till till One Piecen!!!



Frågan är bara vilken man ska köpa!



*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2011-11-03 20:53:06

Jadu, svårt val...;) Jag hade inte valt nån alls!! Inget smidiga för oss tjejer tycker jag, hade en på segerstad och tja skön att gå i kanske men inte smidig på toa!! Lycka till i ditt val och hoppas dagen din var kalasig!! kramar gummis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela