Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Inhandlad!

Publicerad 2011-11-19 11:20:10 i Allmänt,

Igår började vi dagen med  ett besök på öppna förskolan, Det va väldigt länge sedan vi va där så det va jätte mysigt att åka dit och träffa alla.
Jag lämnade sen kvar barnen där och snälla Annica tog med sig dom hem. Jag hade ett roligt besök hos tandläkaren att se fram mot istället för att stanna på öppna tills det va slut.
Detta med att gå till tandläkaren är verkligen inget roligt. Har sedan många år tillbaka en väldig tandläkarskräck. Tror det va de elaka tandläkarna när jag va liten som har satt sina spår. Inte nog med det så är jag fruktansvärt rädd för sprutor också. Så jag hade bestämt mig för att jag inte skulle ha någon bedövning för de sa att hålet bara va ytligt. Men när de började borra i det så va det djuppare än vad de trorr från början så det blev till att ta sig samman å ta den där jävla sprutan :)
När det väl va gjort så gick det faktiskt ganska så bra. Sen kom ju självklart nästa roliga sak. Att betala! Tror att även det är en del av tandläkarskräcken för många för fy vad dyrt det är!!!



När jag va färdig hos tandläkaren så åkte jag hem till Annica för att hämta barnen. Vilka inte alls blev glada när jag kom för de ville leka mer. Fast det fick de göra för jag ville ju hinna umgås med Annica också! Hon gjorde en jättegod lunch till oss!

När Roger slutade jobba så åkte vi in till stan för att köpa Cars 2 för att det stod i Elgigantens blad att den släpptes den 18/11 men tyvärr så blev det ingen film för det va tryckfel och den släpps den 23/11. Jag där imot inhandlade mig en One Piece! Är väldigt nöjd med mitt inköp och går nu runt och myser i den!!!

*KRAM*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela