Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Saknar

Publicerad 2011-05-16 20:31:38 i Allmänt,

Tänk vad man kan sakna vissa människor. Har flera vänner som jag saknar jätte mycket å som jag vet finns där för mig när jag behöver dom. Men nu skulle jag verkligen vilja ha massor av tid att träffa mina vänner på. Att få sitta å tjata hen hel dag, dricka kaffe å bara umgås. Helt själva så där som vuxna gör. Utan att någon sliter å drar i en eller någon som ropar mamma hela tiden. Jag älskar mina barn över allt annat men att bara få vara är ibland helt underbart! Å även att jag vet att mina vänner finns där ute så ska man aldrig ta någon för givet. Även vänskap behöver sin omvårdnad. Den behöver sin näring för att hålla i sig eller växa sig starkare. Jag hoppas att ni mina underbara vänner finns kvar där ute även om det går lång tid utan att vi talar med varandra.
Det har varit ett tungt år för mig å är fotfarnade även om det kanske inte märks så väl utåt. Som en vän sa "Vi är bra skådespelare"

Jag vill ge alla mina underbara vänner en stor KRAM ni betyder så otroligt mycket för mig!



*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-05-19 21:00:39

Tack så mkt Anna! Vet du att det är första gången ngn kommenterar mina nya headers... Det värmde. Om du vill så kan jag hjälpa dig m ngt nån dag med.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela