Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Vem?

Publicerad 2011-03-18 07:00:19 i Allmänt,

Vem är det som inte fått nog? Tycker ni inte att vi fått nog med snö nu! Igår på dagen va det vår å idag när man kommer upp så har det kommit massor av snö! Vad kom den ifrån? Jag tycker verkligen om vinter å snö men nu har jag verkligen fått nog nu räcker det så snälla snö försvinn å släpp fram våran efterlängtade vår!!!

Som vanligt har jag varit dålig på att uppdatera ;(

Kan börja med att i söndags va söta Jennie här och visade  sina Mary Kay produkter. Vi hade en trevlig stund här. Det va jag, Malin, Elin, Annica, Marie och Monica som fick prova på produkterna. Alla va väldigt nöjda å Jennie fick en bra beställning å några nya visningar inbokade!
Efteråt passade vi på att fika å umgås lite.

Nu har jag också börjat röja i Max rum på allvar. Nu ska det tömmas sen blir det tapetsering å fixning innan det är dax för Max att flytta in. Blev ett stort lass till tippen igår. Eller så stort det kan bli med en liten golf ;) Det är så skönt när man kommer igång. Å slänga på tippen är vekligen en befrielse. Låter kanske konstigt men jag tycker verkligen att det är roligt att slänga och ännu roligare att se förändringarna här hemma! Igår va Rogers syster med familj här och hämtade det stora skrivbordet som vi har haft inne på Max rum och inte får plats med längre. Å när de ändå va här så passade vi på att umgås lite också och jag passade på att be Mia plocka min ögonbryn med. Det va verkligen behövligt skulle ha varit gjort för länge sedan.

Nu laddar jag inför jobbarhelgen!

*KRAM* 

Kommentarer

Postat av: Annica

Publicerad 2011-03-18 16:04:55

Förändring är kul, säg till när vi ska tapetsera! Å om du behöver släpkärra till tippen en dag så kommer jag ärna å röjer lite!! ;D Ha en bra jobbhelg!! Kraaaammmm!!

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-03-19 09:42:22

Det var jättetrevligt! :D Ses snart igen! Kramar till er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela