Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Vägskäl

Publicerad 2011-03-21 15:53:16 i Allmänt,

I livet kommer vi alla till olika vägskäl. Det kan handla om väldigt olika vägskäl genom livet. Men gemensamt för dom alla är de kommer att påverka oss resten av livet. Å alla har nog någon gång funderat på hur livet skulle se ut om man valt en annan väg än den man tog. Ibland väljer man fel väg å får då ta av på en annan så fort man kan å för hoppningsvis så har man lärt sig något av sitt misstag.
Vissa gånger väljer man en väg som inte känns helt rätt men det är den vägen som alla runt om kring förväntar sig att man ska gå. Det är dom valen av vägar som är svårast att ändra på, man vill ju inte att folk ska tycka att man gör fel även att det är fel att göra det som inte känns rätt.
Vissa vägar bestämmer man inte över utan livet tar ibland vändningar aom man inte själv kan styra över. Det är bara att resa sig och gå å för hoppningsvis så ser vägen så småningom ljusare ut.
Nästa gång jag kommer till ett vägskäl där jag har en chans att välja ska jag stanna upp å verkligen tänka på vad som känns rätt för mig. Nästa gång ska välja väg med hjärtat.
Å det hoppas jag att även du gör!






*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-03-21 15:58:40

Precis så som det ska vara! Det gäller bara att skikta fram vad man själv egentligen vill och det kan vara nog så svårt det. Men det fixar du. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela