Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Rivstart!

Publicerad 2011-01-21 20:32:49 i Allmänt,

Då va det dax för ett nytt försök med rivstart! För ett år sedan lyckades jag gå ner 10 kg med gi så nu gör vi ett nytt försök. Det som gjorde att jag tappade lusten förra året va att mamma va så sjuk å hennes bortgång. Nu hoppas jag på att kunna hålla mig kvar och vänja mig vid denna livsstilen så att jag kan finna en väg som känns bra och rätt för mig!
Som tur är så har jag inte gått upp alla 10 sedan förra gången utan har lägre startvikt denna gången!
Å så har jag min utmaning till Ida så det gäller att ligga i nu! Men skam den som ger sig!

Annars så har det varit en vecka full med jobb. Ikväll är jag ledig men imorgon kväll är det dax igen för en vända till jobbet ;)
Nu ska jag ta fredagskväll å slappa i soffan!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-01-22 21:15:56

Det här fixar du lätt! Bra att ni är två som har samma mål med. ;-) Det underlättar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela