Annas blogg

lite svammel om mitt liv :)

Önskningar

Publicerad 2011-01-31 21:03:03 i Allmänt,

Man önskar sig något hela tiden. Oftast är det småsaker som man inte äns tänker på. Som till exempel när man sitter på jobbet å önskar att det ska vara fika snart eller att dagen ska ta slut. Sånna önskningat tänker man inte på men så har man ju de stora önskningarna. Här kommer en del av min önskelista:

1: Att jag fick träffa mamma igen. Har så mycket som jag hade behövt prata med henne om
2: Att jag och min familj å mina vänner får vara friska
3: Å som jag tror att nästan alla önskar sig mer pengar

Listan skulle verkligen gå att göra hur lång som helst. Men i slutändan så är det nog ändå att få vara frisk som är det viktigaste ändå.


ETT SAMTAL MED EN KUND PÅ JOBBET EN DAG!

Kunden: Jag skulle vilja ha en röd princ också.
Jag: Hård eller mjuk?
K: Hård
J: Lång eller kort
K: Lång

När vi har sagt detta tittar kunden på mig å skrattar samtidigt som han säger: Nu ska jag inte säga vad jag tänkte på!
Jag brukar inte bli generad men då blev jag det!
Till saken hör också att killen såg väldigt bra ut!
Haha men lite kul va det.

En annan sak som också blir lite lustigt är när summan slutar på en sexa. Man får pengar av kunden. Sedan kollar kunden efter sina mynt och säger: Vill du ha sex? Å trevlig som man är så svara man ju: Ja tack! 

Ibland kan det bli riktigt pinsamt men oftast så går det att skratta å skämta med kunderna.
Å ett skratt förlänger livet sägs det ju!

*KRAM*

Kommentarer

Postat av: eva

Publicerad 2011-01-31 22:14:28

Det är roligt med personal som har humor.Humorlösa mänskor borde stanna under täcket varje dag

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela